lauantai 5. elokuuta 2017

Ihanasti lomalla


Lupasin Paulan pohdintoja -Facebook-sivulla jo viikko sitten, että julkaisen pian uuden blogitekstin. Hiljaista on kuitenkin ollut. Olen kyllä kirjoittanut jo yhden tekstin, mutta annan sen vielä muhia.

Tekstiin liittyen tajusin tänään tärkeän asian. Vaikka tekstipohja on jo olemassa ja haluan sitä muokata, olen kuitenkin osannut jättää sen omaan arvoonsa ja olen ihan oikeasti lomaillut. Se, että lomallaan lomailee, kuulostaa aika yksinkertaiselta, mutta on mielestäni kaikkea muuta. Loma on paitsi fyysistä, myös psyykkistä poissaoloa töistä. Fyysinen poissaolo on helppo järjestää: ei vain mene töihin. Psyykkinen poissaolo vaatii... töitä. Siinä olen tänä vuonna onnistunut. Olen ollut ihanasti lomalla, myös kirjoitustöistäni.

Perheemme lomailu on ollut hyvin rentoa, esimerkiksi matkat ovat olleet korkeintaan lyhyitä pyrähdyksiä. Sellainen on juuri meille sopivaa lomailua. Toivottavasti myös sinun lomasi on ollut sinulle sopiva ja sellainen, josta voit saada voimaa myös töiden jatkuessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti